شما اینجا هستید: صفحه اصلی طبقه بندی نشدهتاکتیک های بازاریابی پارتیزانی

تاکتیک های بازاریابی پارتیزانی

تاکتیک های بازاریابی پارتیزانی

تکنیک های بسیاری در بازاریابی نامنظم یا پارتیزانی وجوددارد. جی کنراد لوینسون در مقاله ای تحت عنوان “100 guerrilla marketing weapons”   صد حربه برای بازاریابی پارتیزانی ذکر کرده است که به برخی از آنها اشاره می شود:

 

▪ اقدامات کلامی یا شفاهی

 

▪ دستیابی مستقیم به مشتریان از طریق جریانات و اقدامات عادی روزمره آنها

 

▪ نظرخواهی یا نظرسنجی شخصی

 

▪ تبلیغات پیشرو/ اقدامات تبلیغاتی

 

▪ بازاریابی تلفنی از طریق کلیه اعضای شرکت

 

▪ نامه های شخصی

 

▪ تبلیغات اینترنتی

 

▪ جلسات و نشست های شخصی

 

▪ آگهی های طبقه بندی شده

 

▪ مجموعه اقدامات پست مستقیم

 

▪برنامه بازاریابی

 

▪لیست mailو آدرس فروشندگان

 

▪تقویم بازاریابی

 

▪مشتریان راضی

 

▪کارت تجاری

 

▪سخنرانی و صحبت در هر مکانی

 

▪پیگیری (fellow up)

 

▪نمونه مجانی و....

 

بازاریابی پارتیزانی برای کسب و کارهای کوچک طراحی شده بود، لیکن اکنون به طور فزاینده ای توسط کسب و کارهای بزرگ به کار گرفته می شود.

 

تهیه و تنظیم: حمیدرضا ابوالفضلی