شما اینجا هستید: صفحه اصلی بازاریابی اینترنتیزمان موفقیت در وبلاگ نویسی چه موقع است؟

زمان موفقیت در وبلاگ نویسی چه موقع است؟

زمان موفقیت در وبلاگ نویسی چه موقع است؟

یکی از روش های انجام بازاریابی محتوا ، وبلاگ نویسی در خصوص کسب و کار است. در انجام وبلاگ نویسی یکی از سوالات و چالش هایی که وبلاگ نویسان و صاحبان کسب و کار با آن مواجه هستند زمان رسیدن به نتیجه و اهداف از پیش تعیین شده است. در این مطلب به بررسی زمان حصول موفقیت در وبلاگ نویسی با ارائه چندین نمودار پرداخته می شود.

در انجام وبلاگ نویسی ، تعیین اهداف از پیش تعیین شده برای وبلاگ و افزایش ترافیک وبلاگ برای حصول به این نتایج از اهمیت زیادی برخوردار است. به کاربرانی که با مشاهده وبلاگ ، اهداف مورد نظر را محقق می نمایند leadمی گویند که مشتری بالقوه محسوب می شوند. اهداف از پیش تعیین شده می توانند افزایش اعضای خبرنامه وبلاگ ، معرفی صفحات شبکه های اجتماعی به کاربران ، اشتراک گذاری مطالب وبلاگ در شبکه های اجتماعی توسط کاربران و … باشند. اما ممکن است پس از راه اندازی وبلاگ و ارسال مطالب در آن این سوال در ذهن ایجاد شود که چه موقع وبلاگ ایجاد شده به نتیجه خواهد رسید و تعداد مطالب ارسالی در وبلاگ چه تاثیری بر ترافیک آن می گذارند؟

تاثیر وبلاگ نویسی بر ترافیک وبلاگ

تعداد مطالب ارسال شده در ترافیک وبلاگ در یافته شدن وبلاگ توسط دیگران اهمیت زیادی دارند.

7

میزان تاثیر تعداد مطالب ارسال شده در وبلاگ ها در کسب و کارهای B2Cو B2Bنیز با یکدیگر متفاوت هستند به طوری که در کسب و کارهای B2Cبه علت تعداد مخاطبان بیشتر با افزایش تعداد مطالب ، تاثیر نیز بیشتر می شود.

در انجام وبلاگ نویسی ، استمرار و ارسال منظم مطالب علاوه بر جلب توجه بیشتر کاربران ، موتورهای جستجو را نیز متقاعد برای ارتقا رتبه وبلاگ در موتورهای جستجو می کند. موتور جستجوگر گوگل در یکی از به روز رسانی های خود به نام الگوریتم پاندا که در ۲۳ فوریه ۲۰۱۱ اولین بار از آن استفاده شد وب سایت های با محتوای با کیفیت و به روز رسانی های مستمر را در نتایج موتورهای جستجو ارتقا رتبه بیشتری می دهد.

تاثیر وبلاگ نویسی بر یافتن مشتری بالقوه

تعداد مطالب ارسال شده در وبلاگ بر یافتن مشتری بالقوه نیز تاثیر می گذارند.

در انجام بازاریابی اینترنتی اولین مرحله ، ایجاد وب سایتی حرفه ای است و قدم بعدی افزایش ترافیک این وب سایت از راه های گوناگون است. راه اندازی وبلاگ و تلاش برای تبدیل بازدید کنندگان از وبلاگ به مشتریان بالقوه برای وب سایت یکی از اهداف ایجاد وبلاگ و روش های افزایش ترافیک وب سایت است.

آیا شما نیز در کسب و کار خود از وبلاگ نویسی استفاده می کنید و آیا نمودارهای فوق در خصوص کسب و کار شما نیز صادق هستند؟

منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

برگرفته از : هاب اسپات و ویکی پدیا